Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2021 18:24 - DIMI- новата звезда на латино музиката в България
Автор: seotami Категория: Музика   
Прочетен: 344 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.03.2021 18:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

1. Какво е за теб латино музиката и защо реши да правиш регетон?

За мен латино музиката е страст. По някакъв начин се чувствам свързана с латино ритмите и регетона и те винаги са карали сърцето ми да тупти. Започнах да правя регетон след запознанството ми с Torino&Pashata, които ме подтикнаха да поема в тази посока, но и преди това, като млад изпълнител, аз бях убедена, че това е моя път.

 

2. Важно ли е за един модерен изпълнител да има развит Youtube канал?

Разбира се, че не само е важно, но дори вече е задължително за един изпълнител да има развит Youtube канал. От знаково значение са и положението и развитието на социалните му мрежи. Не мисля, че един български певец или певица може да разпространи музиката си по друг начин, така че тя да достигне до максимално много хора. Това важи в пълна сила и за латино музиката, латино хитовете и регетона, които по принцип имат страшно много почитатели по целия свят.

3. Как се чувстваш сега, вече почти година след твоя музикален дебют?

Чувствам се така все едно сега започвам! Никога не се задоволявам с малко и винаги ще се боря за повече! А и се надявам вече да не ме приемат само като певица с дебют, а и като наложен млад изпълнител.

4. Имаш ли си любима латино песен?

Имам любими латино изпълнители. За точно една конкретна латино песен е трудно да кажа, но определено едни от фаворитите ми са хитовете на Енрике Иглесиас, Джей Балвин и Малума.

5. Кой от най-новите латино хитове ти допада най-много?

Никога не се ограничавам до това да слушам само нови парчета. Всъщност любимите ми песни са от периода 2015-2017г., когато може би стартира световната инвазия на латино музиката, но определено и сега има мега големи попадения.

6. А от новите БГ хитове?

От новите БГ хитове ми допадат колаборациите на Криско и на Тото от Скандау, защото правят нещо различно и смесват всякакви стилове, което е интересно!

7. Къде ще си след пет години и смяташ ли, че регетона и латиното ще продължат да те "държат" така силно?

След пет години все още ще следвам журналистика… или поне така си мисля и се надявам да съм в някое студио с перспектива за създаване на собствено предаване. А що се отнася до регетона и латиното - те винаги ще звучат в мен!

 










Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: seotami
Категория: Бизнес
Прочетен: 4599
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930